29 Ağustos 2014 Cuma

Rengarenk Cambridge Satchel Çantalar



Her ne kadar bu çantalar çıkalı epey olsa da malumunuz blog yeni o yüzden benim de favorim olan bu çantadan bahsetmek istedim. Her ne kadar neon renkleri de olsa ben almaya cesaret edemedim. Bende ki rengi bej! Açıkçası bu çantanın modasının geçtiğine ve geçiçeğine inanmıyorum o yüzden herkes gönül rahatlığıyla bu çantalara sahip olabilir...

Markanın kurucuları olan anne-kız, 2008’de klasik okul çantası satmaya başlayarak bu işe başlamış.İngiliz markası olan Cambridge Satchel Company çantaları, neon renkleriyle en büyük aksesuar trendlerinden biri. Çantaları yaratırken Harry Potter’ın Hogwarts’ta kullandığı çantadan esinlenilmiş.

Çantayı alabileceğiniz yerler:
cambridgesatchel.com
brandroom
harvey nichols

 PS:Fiyatı boyutlarına göre değişse de yanılmıyorsan 400-500 tl civarı olması lazım.


 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü