26 Eylül 2014 Cuma

Organix Argan Oil of Morocco Şampuan


Uzun zamandır Pantene nin şampuanını kullanıyordum ancak saçım ciddi oranda dökülmeye başladı ve bitkisel içerikli saç dökülmelerine karşı bir şampuan aramaya başladım. Dergileri karıştırırken karşıma organix markası çıktı ve bu markayı araştırmaya başladım. Bu şampuanların içerisinde sülfat,paraben ve fosfat bulunmuyor. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir marka olması da en büyük artısı. Benim aldığım dökülmelere karşı olan argan yağlı olanı ancak bu markanın her saç tipine uygun daha birçok çeşidi var. Ayrıca bu markanın saç bakım kremi, maskesi, spreyi, yağı, duş jeli de mevcut.




organixsampuan.com dan ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz.

Olumlu yönleri:

  •  Saçlarım eskiden kabaran bir yapıya sahipti, bu şampuandan sonra kabarmamaya başladı. 
  • Güzel köpürüyor, saça temizlenmiş hissini veriyor.
  • Daha kullanalı çok olmasada saçım daha az dökülmeye başladı.
  • Saçımı düzleştiriciyle düzleştirdikten sonra eskisinden daha yumuşak oluyor.
Olumsuz yönleri:
  • Boyalı ve işlem görmüş saçların kullanması önerilmiyor çünkü saçı sertleştirdiği söyleniyor.
  • Fiyatı.
  • Kokusu çok güzel değil.
Ben bu ürünü Akmerkez eczaneden aldım, fiyatı 38 tl idi. Ancak online sitelere güveniyorsanız daha ucuza bulmanız mümkün.


Saçınızın hızlı uzamasını istiyorsanız Organix cocoa butterı tercih edin.
Saçınızın dolgun olmasını istiyorsanız Organix biotin&collageni tercih edin.
Saçınız ince ve zayıf telliyse hacim veren şampuan olan Organix teatree mint i kullabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü